Post by stavlesuctiran on Mar 11, 2022 18:44:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knight Age ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knight Age IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator guld ▞▞▞
▞▞▞ Knight Age 2022 version ▞▞▞
Det är för svårt att få mer exp. Jag är så trött på det här spelet. Och många spelare lämnar det här spelet.
Hej hur man registrerar sig
Jag skulle vilja om du gjorde det lättare för bussen att sortera ut vårt lager och våra containrar
Hur tar man bort karaktär?
Bra spel men snälla fixa en liten bugg..jag kan inte sälja vita föremål till lisa..snälla uppmärksamma
Kan inte öppna spelet
Det är roligt att spela.här kan du chatta, slåss, bygga en grupp etc.jag älskade det.men här så mycket filippinier.de pratar på sitt språk.jag kan inte förstå dem.de borde prata på engelska.jag gav 4 stjärnor.
Nej till x3-påfyllning, ja till x6 #WEWANTEAGLEPET #BANLORD021
Det här spelet är fantastiskt...du kan prata med andra karaktärer😀😀...nivå upp...men nivå upp är svårt när du är på nivån 16 ovan😭😭😭😭😭
Knight Age Aventură oqp
Inget engelska språk
Finns det inget engelska alternativ?
kan du göra ett engelska språk
trevligt spel eftersom det är lätt att spela, men jag har en oro över bossjakten. snälla gör det rättvist för alla. starka spelare är väldigt giriga
Nya uppdateringar kraschar spelet mycket
Jag kan inte logga in och jag har precis tappat bort mitt konto
Varje gång jag utrustar ett objekt blir jag frånkopplad och det står att jag måste uppdatera spelet till v1.9 ..plz fixa det här problemet eftersom det inte finns någon ny version.
De använder andra språk som jag inte förstår
Hur Hur Hur.
Knight Age Авантуристичке zzwy
Jag kan inte fortsätta Den globala servern kan alltid inte
Hur kan man ändra språk till engelska?
Sätt marknaden npc för att köpa och sälja objekt. Lägg till rotera skärmen. Lägg till fler uppdrag. Sätt ett könsval varje jobb. Som manlig skytt, flickkrigare. Bra spel väldigt beroende ahaha
Lägg till engelsk version
Är spelet kul?
Behöver hjälp, kontonamn: yan1233 och kontonamn: myril27 Jag spenderade Gem-betalning via gcash och coda men inget av det dök upp på mitt konto, snälla hjälp mig att få tillbaka min betalning. så fort som möjligt
Trollkarlarna!! Varje gång jag uppgraderar mina grejer till nivå 4 exploderar det alltid nu jag inte har pengar, förbättringssten och metallskrot hatade spelet mig? Och lägg till lite aura och fixa namnet på flaggan den säger reg dess röda och mer uppdrag och ta bort låset jag vill sälja mitt gamla svärd!! Lägg till några chanser när du uppgraderar saker!!
Efter uppdateringen kan du inte komma in i spelet direkt. Jag måste vänta några minuter.
Warspear är bättre
Jag gillar och väldigt bra
Beholder 2 Lite Pustolovske igre hhh
Varför är det inte engelska?
Ser fram emot 2.5D
Det är bra. Men det har några buggar. Det händer alltid
Kan inte göra karaktär ill betygsätta 5-stjärnigt om du fixar det
Jag älskar det här spelet är det riktigt trevligt och coolt men jag kan inte skapa en guild jag har 215 ädelstenar, men om jag klickar Registrera Guild visar det köpa pärlor och ädelstenar hade ett pris jag har 215 ädelstenar och jag får det från Teamobi Mol Pionts snälla fixa det här
Det står att det är 12 men det är 18 i spelet. (Eller åtminstone så står det) så jag tror att du faktiskt behövde bry dig om att ändra det istället för att göra INGA SAKER. Fixa det här så ska jag ge er ett bra pris. Och du behöver också ha en inställning eller knapp i inställningar som du kan ändra län eller vad som helst. Jag vet inte ens om ni är fokuserade på det här spelet men det behöver MÅNGA korrigeringar. Och jag tycker att det är som graal. Men människorna har bara olika former. Jag kommer att ge er ett bra pris. FIXA DET!!
Knight Age एडवेंचर itlr
fixa buggen och behöver rättvist spel..