Post by stavlesuctiran on Mar 11, 2022 19:20:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 字走三國:王者霸業 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 字走三國:王者霸業 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig med mynter ▞▞▞
▞▞▞ 字走三國:王者霸業 2022 version ▞▞▞
fantastisk strategispill
Enkel, men full av moro.
Oppdateringen er veldig oppmerksom, men utformingen av kommandoflagget er for dårlig, og jeg kan bare passere 3-4 nivåer om dagen. Selv om jeg er villig til å se annonsen, etter å ha lest den, sies det at dagens kommandoflagg er brukt opp. . . . Designet som du ikke har lov til å spille hvis du vil spille, dessverre, det er bedre før oppdateringen
Veldig moro
Håper å bli soldat
Spillkonseptet er kjempebra! Venter på oppdateringsmodus for nettverksmotstandere / lagpoeng / ledertavler!
Veldig gøy, men jeg håper å kunne kjøpe annonsefritt, 150 jeg godtar hahaha.
Godt og moro
Det blir mer og mer moro, og oppdateringer har optimert spillopplevelsen. Det er bare det at det ikke er noe sted å bruke penger, og det er ingen måte å støtte deg økonomisk på. Hvis du kan legge til generaler for å oppgradere, jo mer du spiller, jo flere generaler du kan gå opp i nivå, låse opp spesielle ferdigheter, oppgradere våpen og kjøpe våpen, kan du tiltrekke deg spillere til å fortsette å spille.
字走三國:王者霸業 Strategie mdo
moro. Gi spesielt en 5-stjerne for å oppfordre til oppdateringen
moro
Ny kvalitet: Elite (for å oppgradere noen kjente generaler til Elite) Orange (Ekstraordinær) > Gull (sjelden) > Lilla (Elite) > Blå (berømt general) > Grønn (Skjønnhet) Det anbefales å ha 1 oransje per fraksjonsvilje og 2 skjønnheter. Reduser armene til skjold, hellebard, bue, kavaleri og lanse. Fangmou Wang: (Kong = forbudt) Rytter [skjold, bue, hellebard, skjold], Fangmou, gjensidig, Wang, Wang, X2 skade. Skadet av gram X0,5. Skjoldet og hellebardbuen og lansen gir 0,5 skade til kongen, og kongen prøver å dele 0.5 skader. Fang Mou gir 0,5 skade til Shield Halberd Bow Rider. Materialer for forbedring av våpenteknologi er endret til soldatsteiner. Alle generaler har minst én lenkeferdighet / lenkekunst for krigføring. Alle generaler har eksklusive stemmer og skinn. (I farens navn ble det endret til 30 % angrep og 30 % soldater. Etter at Ma Teng ble drept, våknet Ma Dai til rangering 3 Zhang Liao, og Ma Chao vekket til rangering 2 Lu Bu. Tretti tusen rottingpanserkanne øke effekten: hvis en av dem beseirer fienden Når du kommanderer, returner tre tropper med 20 % styrke og øk angrepskraften med 20 % maksimalt 2 ganger Alle kavalerister unntatt Pang De har lenken/ferdigheten, og Pound anbefales å har ferdigheten "Blade of White Cavalry". Hvert annet kavaleri er Øk angrepet med 5% og forsvaret med 6% (andreordens aktivering)) (Det anbefales å legge til effekten av Liu Xie Dahan Tianzi: 20% av jaden seglet vil bli droppet etter at slaget er vunnet, og jadeseglet vil bli oppgradert til toppkarakteren etter å ha utstyrt det.) Gull (sjelden) general. Det anbefales å legge til Liaodong-generaler som Gongsun Du (Purple Rider) og Gongsun Yuan (Purple Forbidden) Det anbefales å legge til Nianghua/ekte person fra intimt system. Det anbefales å legge til aktivt system og kvalifisering. Det er bare en ydmyk mening, tilgi meg.
dette spillet ble mer og mer interessant
Enkel å bruke og ganske vanedannende. Det ser ut til å være et problem med Google Play-pålogging, men heldigvis fungerer det uten å logge på.
Utilstrekkelig balanse, hva i helvete er Nanmans styrke, den avhenger for mye av flaks og kan ikke spilles
Den kreative Three Kingdoms Auto Chess er i det minste klarere enn ''Prosperous''. Imidlertid er det nesten ingen omkringliggende arbeider som nybegynnerguiden for plott-spesialeffekter og så videre, og jeg ser frem til å legge til den nye versjonen.
Det er gøy, spiser hjerner, det tok mye hjerne for å treffe ryktet til 10k, 9. klasses keiser
hyggelig
Jeg er fornøyd med offline spill og stopper der. Selv om netthistorien din er fullstendig egnet offline.
Avhengig spill. Wu Zi Liang Jiang er best!
Beste sjakkspillet noensinne...
Morsomt og nytt, ser frem til oppdateringen
字走三國:王者霸業 Стратегически eqq
Enkel å bruke, drep tid
字走三國:王者霸業 Стратегически eqq
Bra spill.
Flink
字走三國:王者霸業 Strategie mdo
Kan ikke engang komme inn i spillet etter oppdateringen
字走三國:王者霸業 استراتژی iof
Veldig fint
Håper på flere oppdateringer, veldig gøy
Angry Birds Blast Puzzle ifbu
Noen forslag #1 Jeg kan ikke se alle generalene (jeg vet ikke hvilken farge jeg vil ha generalene i, og jeg kan ikke studere det) #2 Moralen min er over 100, det ser ikke ut til å spille noen rolle? Spillet er ganske morsomt. Jeg liker effekten av Shu Kingdom 3-brødrene på banen. Men det ser ut til å være et enkeltspillerspill, ikke sant? (Off topic, er det laget av unity3d?
Veldig fine spill
Nett-pvp er et mesterstykke av laggy-ness. Ikke gå glipp av det, for du vil aldri se noe så elendig som dette i livet ditt